Rss Feed

Info Ringkas

.

  1. Taklimat Bengkel KMK Kuala Lumpur

    Wednesday, December 15, 2010

    Bengkel KMK Kuala Lumpur telah bermula pada 14 Disember 2010. Bengkel kali ini dihadiri oleh kumpulan wanita dan orang kurang upaya.







    Majlis dimulakan dengan bacaan doa oleh En Paan










    Kemudian diteruskan dengan taklimat yang disampaikan oleh Pn Siti Suhaily.

  2. 1 comments:

    1. assalamualaikum. Kursus yang best. Tq atas segala2nya ( buat tanda bagus, kali ni 100 thump up tanda bagus). Hehe. Smga dapat bersua lagi.

      Bro Paan : saya punya story telling terdelete plak. Sayang btoi. Leh saya dapatkan copy tak?

      Sis zie : Ye, nanti pic kursus upload kat mana nanti? Leh amik letak kat fb ke.. :) singkat sangat masa. Tak cukup! Tahniah atas kejayaan kursus bersama kami. Memang best. Yup, ni blog saya untuk ahli group (bisnes).

      Blog personel search : armirusli.blogspot.com & yang terbaru (kita buat masa kursus : aremirusli.blogspot.com. Dah lama ada. Nanti saya update ttg kmk hotel putra bila free. Jumpa lagi.

      Assalamualaikum. Selamat maju jaya sentiasa.

      ARMI - harapan anak malaysia :)

      p/s : bro paan, jgn lupa bgtau cara nak dapatkan story saya balik bagaimana. Nak bagi oku kat Persatuan Org Pekak Malaysia tengok. Rujukan. Tq. Cu!

    Post a Comment